ANUNȚ DE PARTICIPARE SIMPLIFICAT nr.363 din 30.01.2025
CPV 80530000-4
Școala Gimnazială ”Constantin Blănaru” Cornu Luncii, cu sediul în Cornu Luncii, str. Principală nr. 56, jud. Suceava, telefon/fax 0230/574044, e-mail intenționează să achiziționeze prin procedură simplificată proprie, în conformitate cu prevederile art. 111 alin. (1) litera a) din legea 98/2016 privind achizițiile publice următoarele servicii sociale:
- Obiect principal: Curs formare profesională (Mediere școlară, Reducerea violenței în școli, Starea de bine în școli) conform planului de achiziții pe anii 2025 și 2026, în conformitate cu legislația privind achizițiile publice. Sursa de finanțare a contractului de prestări servicii care urmează să fie atribuit: PNRAS prin componenta 15- educație a PNRR, Cod proiect: F-PNRAS-2-2023-0567, Contract de finanțare nr. 4283/10.05.2024
- Valoarea estimativă a contractului fără TVA: 8.000 de lei Contractul se va încheia cu un singur operator în perioada februarie 2025-iunie 2026.
- Cantitatea de servicii care trebuie prestată: conform Caietului de sarcini
- Oferta depusă de operatorul economic trebuie să cuprindă:
- Documente de calificare
- Propunerea tehnică (ofertantul va elabora oferta tehnică astfel încât aceasta să respecte cerințele prevăzute în caietul de sarcini).
- Propunerea financiară – ofertantul va elabora oferta financiară astfel încât aceasta să respecte cerințele prevăzute în caietul de sarcini.
- Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 3 zile înainte de termenul limită de depunerea ofertelor.
- Limba de redare a ofertelor: română
- Perioada de verificare a ofertelor: 30 de zile de la deschidere
- Prețul va fi exprimat în lei, fără TVA
- Criteriul care va fi utilizat pentru atribuire acordului de prestări servicii: „cel mai bun raport calitate-preț”.
- La oferta de bază: NU se acceptă alternative
- Termen de valabilitate a contractului: februarie 2025 – iunie 2026
- Plata prețului contractului se va face în maxim 30 zile de la data recepționării serviciilor și emiterii facturii fiscale.
- Documentele și modul de transmitere a ofertei se găsesc în Documentația de atribuire, pusă la dispoziția ofertanților cu titlul gratuit, pe site-ul scoalaconstantinblanaru.ro și la sediul școlii.
- Data pentru transmiterea ofertei 05.02.2025, ora 15:00, la sediul Școlii Gimnaziale ”Constantin Blănaru” Cornu Luncii, Str. Principală nr. 56, comuna Cornu Luncii, jud. Suceava sau pe adresa de mail cluncii@yahoo.com
Beneficiar: Școala Gimnazială ”Constantin Blănaru” Cornu Luncii, județul Suceava
Titlul proiectului: Prevenirea și reducerea părăsirii timpurii a școlii la nivelul unității de Școala gimnazială “Constantin Blănaru” Cornu Luncii, județul Suceava. Cod proiect: F-PNRAS-2-2023-0567
Pachete de servicii acceptate
2.1. Curs formare profesională
2.1.1 Mediere școlară – soluție pentr reducetea violenței școlare
Activitatea are drept scop dezvoltarea unor competențe pentru o școală incluzivă
Durata: 2 ore/activitate/6 săptămâni/1 grupă = 40 ore
Resurse umane: persoana resursă (consilier educațional, psiholog, psihopedagog)
Resurse materiale/logistice: oferite de firma prestatoare de servicii contractate conform propriilor necesități
Activitatea se adresează cadrelor didactice și constă în organizarea a 3 întâlniri săptămânale, timp de 6 săptămâni pe baza unui contract de prestări servicii încheiat cu un prestator de servicii. Activitățile vor trata aspectele: mediere școlară, reducerea violenței în școli, starea de bine în școli, dezvoltarea competențelor pentru o școală incluzivă
Caiet de sarcini
CAIET DE SARCINI nr. 363 din 30.01.2025pentru achiziționarea serviciilor de CURS FORMARE PROFESIONALĂ în cadrul proiectului PNRAS ”Prevenirea și reducerea părăsirii timpurii a școlii la nivelul unității de Școala gimnazială “Constantin Blănaru” Cornu Luncii, județul Suceava”
Cod proiect: F-PNRAS-2-2023-0567
CPV 80530000-4
- Precizări generale
Caietul de sarcini este parte integrantă a documentației necesare pentru achiziția de servicii de CURS FORMARE PROFESIONALĂ (CPV: 80530000-4) și constituie ansamblul cerințelor minime obligatorii pe baza cărora se întocmește propunerea tehnică și propunerea financiară. Prezentul caiet de sarcini se aplică pentru achiziția de CURS FORMARE PROFESIONALĂ, de către Școala Gimnazială ”Constantin Blănaru” Cornu luncii pentru proiectul ”Prevenirea și reducerea părăsirii timpurii a școlii la nivelul unității de Școala gimnazială “Constantin Blănaru” Cornu Luncii, județul Suceava”, Cod proiect: F-PNRAS-2-2023-0567, finanțat prin PNRAS, în cadrul Componentei 15 – Educație a Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Obiectivul general al proiectului este prevenirea abandonului școlar și reducerea părăsirii timpurii a școlii și, implicit, creșterea ratei de tranziție de la învățământul secundar inferior-gimnazial la învățământul secundar superior — liceu sau învățământ profesional și tehnic. Proiectul se adresează elevilor de gimnaziu (cu o medie de 120 de elevi în perioada 2024-2026).
- Obiectul contractului
Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de CURS FORMARE PROFESIONALĂ în cadrul proiectului ”Prevenirea și reducerea părăsirii timpurii a școlii la nivelul unității de Școala gimnazială “Constantin Blănaru” Cornu Luncii, județul Suceava” și se referă la formarea cadrelor didactice pentru următoarele tipuri de activități:
Nr. crt. | Denumirea produselor / lucrărilor/ serviciilor* | Durata de lucru | Nr. ședințe | Preț Unitar, lei fără TVA/ședință |
1 | 2 | 3 | 4 | |
1. | Program de formare cadre didactice | 40 de ore | 200,00 | 8000 |
Formarea cadrelor didactice și a echipei manageriale este o activitate de prevenire inclusă ca măsură de intervenție în scopul îmbunătățirii interacțiunii dintre părinți și elevi, elevi și profesori, dezvoltarea abilităților socio-emoționale, perseverență, abilități sociale, comunicare și colaborare, stimularea comunicării eficiente cu copilul adolescent, promovarea încrederii, respectului reciproc, prevenirea și descurajarea etichetării, stigmatizării, discriminării, segregării, promovarea diversității și a incluziunii, combaterea violenței, reducerea fenomenului de bullying, măsuri pentru prevenirea consumului de droguri, reducerea riscurilor asociate consumului de droguri și altor comportamente riscante. Se urmăresc, de asemenea, tehnici de dezvoltare a ascultării active, a unei culturi interculturale, a stimulării inteligenței emoționale în scopul creării stării de bine în școală.
Cerințe privind serviciile solicitate
Cursul de formare frofesională din cadrul proiectului ”Prevenirea și reducerea părăsirii timpurii a școlii la nivelul unității de Școala gimnazială “Constantin Blănaru” Cornu Luncii, județul Suceava”, Cod proiect: F-PNRAS-2-2023-0567, finanțat prin PNRAS, în cadrul Componentei 15 – Educație a Planului Național de Redresare și Reziliență ( PNRR), implementat de Școala Gimnazială ”Constantin Blănaru” Cornu luncii va cuprinde următoarele:
Grup țintă vizat este format din cadre didactice de la Școala Gimnazială ”Constantin Blănaru” Cornu Luncii.
În cadrul acestui serviciu, cadre didactice experți, membri ai echipei manageriale a proiectului vor beneficia de activitățile de formare. În funcție de evaluarea inițială a persoanelor susținute prin această activitate, furnizorul de servicii va aplica, conform propriului raționament profesional și a practicilor profesionale, cele mai potrivite instrumente și acțiuni corelate cu practicile beneficiarului. Programul de formare se va desfășura prin activități pentru reducerea absenteismului (sesiune de informare și formare a cadrelor didactice).
În scopul unei bune implementări a activității, furnizorul de servicii implicat în activitate va urma următorul set de acțiuni planificate, care va fi corelat în funcție de nevoile grupului:
- Elaborarea programului de formare;
- Derularea sesiunilor de formare;
- Realizarea si aplicarea documentelor de evaluare initiala si finala;
- Întocmirea unui raport final privind rezultatele activității de formare.
Prestatorul de servicii va realiza toate cerințele acestui contract respectând și aplicând cele mai bune practici în domeniu. Orice decizie asupra modului de derulare și implementare a activităților contractului va fi luată de comun acord cu managerul de proiect și echipa de implementare a proiectului.
Prestatorul are obligația să respecte toate cerințele minime prezentate în caietul de sarcini.
- Responsabilități generale ale prestatorului de servicii:
Pe toată perioada de derulare a contractului, prestatorul va respecta următoarele principii profesionale și de performanță:
- Prin semnarea contractului de servicii, furnizorul va recunoaște atât importanța serviciilor pe care trebuie să le furnizeze, cât și constrângerile materiale și termenele de realizare a proiectului;
- Va acționa pe baza standardelor profesionale, de competență, și de calitate care vor asigura îndeplinirea obiectivelor contractului la termen și în limita fondurilor alocate;
- Va acționa pro-activ în ceea ce privește îndeplinirea obiectivelor contractului, aceasta însemnând:
- să înțeleagă cerințele proiectului, graficul de desfășurare a activităților și să-și formuleze servicii de instruire potrivit concepției stabilite în caietul de sarcini;
- să asigure nivelul de transparență a activității și să lanseze, în timp util, acțiuni către beneficiar asupra oricărui element care poate să pună în pericol îndeplinirea/elaborarea la timp și corespunzătoare a unei activități;
- să se adapteze la modificările legale efectuate în proiectul în care este implicat;
- să asigure transmiterea la timp, corectă și completă a documentelor și informațiilor;
- să obțină, din timp, din partea beneficiarului, toate informațiile suplimentare necesare pentru realizarea activităților;
- să aleagă, de fiecare dată, soluția care răspunde cel mai bine intereselor beneficiarului.
- Raportarea
Prestatorul va furniza beneficiarului următoarele documente:
- Raportare de activitate la finalul fiecărei luni în care desfășoară activități;
- Liste de prezență;
- Portofolii de evaluare finala;
- Factură fiscală;
- Condiții minime de calificare
- Diplomă de licență/ master/ doctorat in stiintele educatiei sau în psihologie/consiliere psihopedagogică obținută într-o instituție de învățământ superior acreditată, din România, recunoscută sau echivalată, potrivit legii;
- Poate furniza serviciile solicitate;
- Experiență de minim 1 an în domeniu;
- Propunere financiară
Bugetul acestei activități este de 8000 lei fără TVA. Oferta financiară și, implicit valoarea contractului de servicii va include costurile pentru toate activitățile propuse, după cum se solicită în prezentul Caiet de sarcini. În acest sens, prestatorul trebuie să aibă în vedere la întocmirea propunerii financiare toate costurile legate de activități/serviciile necesare atingerii rezultatelor proiectului.
- Modalitatea de plată
Plățile către prestator se vor face în funcție de activitatea realizată, numai după ce prestatorul va transmite către beneficiar facturile emise, împreună cu documentele justificative. Facturile emise de prestator către beneficiar trebuie însoțite de procese-verbale de recepție a serviciilor.
Prezentul caiet de sarcini se constituie anexă la contractul ce va fi încheiat cu prestatorul.
Ofertanții vor depune oferta pentru toate cantitățile și pentru toate serviciile solicitate. Nu se acceptă oferte parțiale.
Procedura de atribuire a cestui contract este procedură simplificată, conform Legii nr. 208/2022, pentru modificarea și completarea legii 98/2016 privind achizițiile publice, legii 100/2016 privind concesiunile de lucrări și servicii, legii 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național al Contestațiilor.
Data, 30.01.2025 Responsabil achiziții,
Stan Cristina,
Manager de proiect,
prof. VERDEȘ Maria