Nr. 274/05.12.2024
Școala Gimnazială Constantin Blănaru, Cornu Luncii, județul Suceava, (beneficiar) anunță demararea procedurii de selecție a unui număr de 2 posturi de experți, în afara organigramei Școlii Gimnaziale Constantin Blănaru, Cornu Luncii, județul Suceava pentru implementarea proiectului PNRAS: „Prevenirea și reducerea părăsirii timpurii a școlii la nivelul unității de Școala Gimnazială Constantin Blănaru, Cornu Luncii, județul Suceava proiect finanțat Planul Național de Redresare și Reziliență, Componenta 15. Educație, Investiția I4. Sprijinirea unităților de învățământ cu risc ridicat de abandon – cod F-PNRAS-2-2023-0567.
1. Informații proiect
SOLICITANT: Școala Gimnazială ”Constantin Blănaru” Cornu Luncii, județul Suceava
OBIECTIVUL GENERAL AL PROIECTULUI:
Obiectivul de bază al proiectului este reprezentat de prevenirea abandonului școlar și reducerea părăsirii timpurii a școlii și, implicit, creșterea ratei de tranziție de la învățământul secundar inferior — gimnazial la învățământul secundar superior — liceu sau învățământ profesional și tehnic.
DURATA DE IMPLEMENTARE PROIECT: 26 luni
BUGET PROIECT: 984.216,80 LEI
2. Obiectul anunțului de selecție
Școala Gimnazială ”Constantin Blănaru” Cornu Luncii, județul Suceava organizează selecție pentru angajarea unui număr de 2 experți (pe perioadă determinată) în cadrul proiectului cu titlul PNRAS Școala Gimnazială ”Constantin Blănaru” Cornu Luncii, proiect finanțat prin Programul Național de reducere a abandonului școlar – cod F-PNRAS-2-2023-0567.
În vederea selecției, Școala Gimnazială Constantin Blănaru va selecta și contracta experți potrivit datelor de mai jos, activitatea pe proiect desfășurându-se în intervalul orar 13-15 în funcție de numărul de ore:
Nr.crt. | Denumirea activității | Număr experți | Perioada contractului de muncă |
1. | Activități remediale | 2 cadre didactice | Număr de ore, distribuite inegal, pe perioada de 18 luni, în funcție de orarele fiecărui program |
Conform Procedurii operaționale privind selecția și recrutarea experților (Ordin OMEN Nr.3920/08.06.2018), în procesul de recrutare și selecție experți în cadrul proiectelor cu finanțare externă nerambursabilă, vor fi evaluați candidații care corespund cumulativ condițiilor generale și specifice menționate în continuare.
3. Condiții generale expert
- să aibă cetățenie română/cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European cu reședința în România;
- să aibă capacitate de exercițiu deplină;
- îndeplinesc condițiile de studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă sau studii medii;
- declarație pe proprie răspundere că nu a fost condamnat/(ă) definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care l-ar face/care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- cunoștințe de operare PC;
- îndeplinesc alte condiții generale în funcție de specificul proiectului;
4. Condiții specifice
EXPERT | CONDIȚII SPECIFICE |
1. Cadru didactic pentru activități remediale | Studii superioare absolvite;Experiență în domeniu – minimum 3 ani;Capacitatea de predare și evaluare obiectivă;Capacitatea de a lucra cu participanții care aparțin grupurilor social -vulnerabile;Preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului individual de pregătire al grupului țintă;Capacitatea de analiză și monitorizarea evoluției grupului țintă;Atitudine pozitivă și abilități de a mobiliza și motiva grupul țintă; |
Experții vor presta activități conform fișei postului de la data semnării contractului de muncă.
- Descrierea sarcinilor/atribuțiilor:
DENUMIRE POST VACANT/EXPERT | ATRIBUȚII SPECIFICE* |
1. Cadru didactic activități remediale | -Supraveghează și îndrumă grupul țintă în efectuarea temelor; -Elaborează un portofoliu educațional individual al grupului țintă în vederea monitorizarii evoluției acestora; -Identifică și valorifică posibilitățile de învățare ale grupului țintă; -Promovează continuu importanța obținerii rezultatelor; -Stabilește strategii didactice optime în vederea obținerii rezultatelor maxime; -Asigură formarea competențelor specifice disciplinei necesare obținerii rezultatelor; -Utilizează materialele didactice adecvate; -Apreciază cantitativ și calitativ rezultatele grupului țintă; -Tratează diferențiat grupul țintă, în funcție de nevoile lor specifice; -Respectă politica de prelucrare a datelor cu caracter personal; -Întocmește planificarea activității, raportul de activitate și fișa de prezență lunar. |
- Abilități:
- capacitate de lucru în echipă;
- orientare spre rezultate și atingerea obiectivelor în termenele prevăzute;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate organizatorică și administrativă pentru planificarea și desfășurarea întâlnirilor de lucru în echipe interdisciplinare;
- capacitatea de a organiza activități de cercetare evaluativă;
- capacitatea de a organiza activități de documentare și de redactare a textului științific;
- capacitatea de a realiza documente cadru pentru buna desfășurare a proiectului;
- capacitatea de utilizare a documentelor de politică educațională și europeană;
5. Dosarul de concurs
În conformitate cu prevederile art.6 din H.G. nr.286/2011 și Ordinul nr.1336/2022 cu modificările și completările ulterioare, dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele documente:
- Anexa 1 : Cerere înscriere concurs
- Anexa 2: Declarație disponibilitate
- Anexa 3: CV format Europass- datat și semnat pe fiecare pagina (CV-ul trebuie să conțină obligatoriu date de contact valide —adresa de e-mail și număr de telefon);
- Anexa 4: Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz (semnată de candidat)
- Declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale (candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale;
- Adeverință medicală/fișa de la medicina muncii;
- Acte studii: Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
- Activitate didactică/experineță: adeverință vechime în învățământ;
Documentele doveditoare ale studiilor și experienței/expertizei declarate în CV (copii ale diplomelor de studii, adeverințe de lucru, alte documente doveditoare) se certifică „conform cu originalul” de către unitatea de învățământ/instituția în care este încadrat fiecare candidat.
Notă: pentru candidații unității trebuie depus doar cerere înscriere concurs, declarație disponibilitate, C V, declarație prelucrare date cu caracter personal
6. Modalitatea de depunere a dosarelor
Candidații vor depune documentele la secretariatul Școlii Gimnaziale ”Constantin Blănaru” Cornu Luncii în perioada 09.12.2024 – 12.12.2024, în intervalul orar 12-14.
Candidaturile transmise după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete vor fi respinse.
7. Evaluarea dosarelor
Dosarele vor fi evaluate de comisia de evaluare formată din minim 3 membri din cadrul echipei de proiect.
Selecția cuprinde 2 etape, etapa administrativă și etapa de evaluare a CV-ului însoțit de documentele justificative.
8. Criterii de evaluare experți
- Evaluarea administrativă: probă eliminatorie
- CV-ul respectă formatul Europass;
- Sunt atașate documentele justificative solicitate;
Dacă unul dintre criteriile de mai sus nu este îndeplinit, dosarul este respins și nu intră în etapa următoare.
9. Evaluarea dosarelor
DENUMIRE FUNCTIE | EVALUARE |
1. Cadru didactic activități remediale | Studii superioare finalizate – 30 puncte (licență: 10 puncte; masterat: 15 puncte; doctorat: 5 puncte) Experiență în domeniu – 60 puncte: 0-5 ani – 40 puncte 5-10 ani – 50 puncte Peste 10 ani— 60 puncte Cunoștinte operare PC – 10 puncte |
Pentru a putea fi admis un candidat trebuie să cumuleze minim 50 de puncte.
Rezultatele în urma evaluării din etapa administrativă, etapa de evaluare a CV-ului însoțit de documentele justificative se afișează la sediul unității școlare și pe website-ul instituției, secțiunea dedicată proiectelor, conform calendarului de selecție, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”.
Eventualele contestații vor fi depuse la sediul unității în termen de 24 ore de la data publicării rezultatelor.
Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se face prin afișare la sediul unității școlare și pe website-ul instituției, secțiunea dedicată proiectelor, conform calendarului de concurs.
Ca urmare a desfășurării probelor de evaluare, comisia va stabili clasamentul candidaților în ordinea descrescătoare a notelor acordate. Candidații vor fi declarați admiși în ordinea descrescătoare a punctajului, în limita numărului de posturi din anunțul de selecție.
Rezultatele finale în urma soluționării contestațiilor se afișează la sediul unității școlare și pe website-ul instituției, secțiunea dedicată proiectelor, conform calendarului de concurs, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”.
NOTA : Contractele individuale de muncă ale experților declarați admiși, vor fi încheiate, în funcție de graficul derulării activităților proiectului.
10. Calendarul de desfășurare al concursului
PERIOADA | ACTIVITATEA |
09-12 decembrie 2024 | Depunerea dosarelor |
13 decembrie 2024 | Evaluarea administrativă și evaluarea dosarelor de candidatură depuse |
13 decembrie 2024 | Afișarea rezultatelor în urma evaluării dosarelor depuse |
16 decembrie 2024 | Depunerea eventualelor contestații |
17 decembrie 2024 | Soluționarea eventualelor contestații |
18 decembrie 2024 | Afișarea rezultatelor finale |
Afișat astăzi, 05.12.2024, la sediul Școlii Gimnaziale ”Constantin Blănaru” Cornu Luncii.
Anexe anunț:
- Anexa 1 : Cerere înscriere concurs
- Anexa 2: Declarație disponibilitate
- Anexa 3: CV format Europass
- Anexa 4: Declarație de consimțământ privind datele cu caracter personal
Director, Profesor Verdeș Maria